Garantie & Retourneren

Alles over garantie & retourneren

Toch niet zo blij met je bestelling als je had gedacht? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot garantie en retourneren. Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons gerust een e-mail en wij komen snel bij je terug!

Veelgestelde vragen over garantie & retourneren

  • Als je jouw pakketje terug wil sturen, omdat je niet tevreden bent of omdat je toch liever iets anders had willen bestellen, kun je jouw pakketje retour zenden. Je kunt gemakkelijk jouw pakket(ten) bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie bij jou in de buurt brengen. Dit is helemaal gratis zo lang je eerst contact met ons opneemt! Wij zullen jou dan de instructies geven die je nodig hebt. Je kunt ook op eigen initiatief of via een andere vervoerder het product terugsturen. In dat geval komen de kosten van retour wel voor jouw eigenrekening. Ons retouradres is Looserweg 33, 2215 TM, Voorhout. Wij zullen ervoor zorgen dat jouw betaling (inclusief eventuele standaardkosten voor de heenzending) zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen na herroeping wordt teruggestort op jouw rekening. Wel mogen wij wachten met terugbetaling tot wij het teruggestuurde pakketje hebben ontvangen. Wanneer wij u teruggestuurde pakketje hebben ontvangen en u hebt gekozen voor een vervangend product, dan zullen wij ervoor zorgen dat het vervangende product binnen 14 dagen op jouw mat komt te liggen.
  • Standaard geldt voor alle producten die je online koopt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van het product. Je kunt gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping (https://gardelly.nl/wp-content/uploads/2020/10/Modelformulier_voor_herroeping.pdf) om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Nadat je bij ons hebt gemeld dat je van de aankoop af wenst te zien heb je nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. Er geldt echter een uitzondering voor bederfelijke waar, zoals onze bloembollen. Voor deze producten houden wij aan dat ze binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd dienen te worden, mocht je toch van de aankoop afzien. Wij behouden ons het recht om eventuele waardevermindering van het product opgelopen gedurende de bedenktermijn, door bijvoorbeeld schade, in rekening te brengen. Dit kan oplopen tot 100% van de aanschafwaarde van het product. Het retourneren is bij ons in beide gevallen geheel gratis, zie hiervoor ook de vraag ‘Hoe kan ik mijn pakketje retour zenden?’.
  • Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier (https://gardelly.nl/contact/). U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”
  • Onze groenproducten zijn met de grootst mogelijke zorg gekweekt. Er gaat speciale aandacht naar de ontwikkeling en de groei van wortel tot plant. Zo ben je er zeker van dat de producten die je in huis haalt kerngezond zijn. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. – Op alle bloembollen en zaden heeft de klant 1 jaar groei- en bloeigarantie. Deze extra aangeboden garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Veelgestelde vragen over…

  • Bestellen


    Makkelijk online bestellen.

    Altijd iets leuks om zelf te groeien.

    Originele cadeau’s voor iedereen!


    Alles over bestellen

  • Betalen


    ✓ Gardelly biedt verschillende betaalmogelijkheden.

    Alle bedragen zijn incl. BTW.

    Lukt het betalen niet? Wij helpen je graag verder.


    Alles over betalen

  • Bezorgen


    Op werkdagen voor 15:00 besteld, morgen in huis!

    Binnen Nederland GRATIS bezorgd.

    Volg zelf je pakket met Track & Trace.


    Alles over bezorgen

  • Garantie & Retourneren


    Product beschadigd aankomen? Contact ons even!

    ✓ Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Hergebruik onze verzenddozen voor retourneren!


    Alles over garantie & retourneren

Bereikbaarheid

Whatsapp +31 6 53154152

Bel op +31 6 53154152

Open ma – vr 9.00 – 17.00

Gardelly service

Voor 15:00 uur besteld? Volgende dag in huis!

Retourneren mogelijk binnen 14 dagen.

Wij leveren Gardelly kwaliteit!

Volg ons ook op: Instagram, Facebook, Youtube en Pinterest